|  
 
 Kaip jūs galite pagerinti koordinaciją tarp visų
                  padalinių ir pasiekti, kad jūsų vadovai strategiškai mąstytų
                  apie visos organizacijos pinigų srautus? Pateikite jiems
                  bendrą vaizdą vos per dvi - tris dienas pasitelkdami Celemi
                  mokymo priemonę Decision BaseTM.
 Gavę informaciją iš pagrindinių kompanijos padalinių -
                  marketingo, gamybos, finansų bei kitų - aukščiausieji
                  vadovai brėžia organizacijos kursą į augimą ir sėkmę.
                  Tačiau didesnė taip gražiai popieriuje surašytų
                  strateginių planų dalis taikant juos gyvenime subyra.
 
 Priežastis paprasta: vadovybė dažnai perduoda esmines
                  verslo iniciatyvas organizacijos padaliniams, kurių
                  "bendri vaizdai" skirtingi. Tam tikra prasme
                  kiekvienas verslo padalinys kalba savo atskira kalba.
                  Marketingas žino, ko ir kada nori klientai, bet kartais
                  nesupranta, kad šie norai trukdo gamybai. Gamyba žino
                  produktų gamybos laiką ir sąnaudas, bet galbūt ją mažai
                  jaudina pardavėjų poreikiai.
 
 Jei šie skyriai turi keblumų susišnekėdami vienas su kitu,
                  arba jei jie skirtingai interpretuoja vadovybės strateginę
                  kryptį, tai jų bendrų pastangų suma tikriausiai nepasieks
                  norimo tikslo.
 |  | 
				
					| Sprendimai : Imitacijos |  
					| Štai kodėl versle darosi vis svarbiau "tiesti
                  tiltus" tarp padalinių, padėti gamybos, marketingo,
                  naujų produktų kūrimo, finansų ir visiems kitiems
                  darbuotojams suprasti verslą kaip visumą bei padalinių
                  tarpusavio priklausomybę.
 
 
 
	|  | Kaip pasiekti sėkmę? |  Tik tada, kai padalinių vadovai išsiugdys verslo pojūtį
                      ir sugebėjimą matyti savo sritį kaip didesnės visumos
                      dalį, jie pradės kartu dirbti bendro tikslo vardan -
                      arba veikti ta pačia kryptimi.
 
 Be to, tik tokie vadovai, kurie suvokia kompanijos pinigų
                      srautus ir atsižvelgia į sunkumus, kylančius kituose
                      padaliniuose, gali suprasti savo veiksmų poveikį visai
                      organizacijai.
 
 Kaip sukurti komandą iš vadovų, kurie ne tik supranta
                      kompanijos strategiją ir finansus, bet ir panaudos šias
                      žinias jau kitaip spręsdami kasdienines problemas?
 Atsakymas - Decision
                      Base...
 
 |    |